Post by favoromawi on Mar 17, 2022 11:20:48 GMT 5.5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Seven Knights 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Seven Knights 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hakkerointipeli (lisää kultaa) ▞▞▞
▞▞▞ Seven Knights 2 2022 version ▞▞▞
Eteneminen on minulle liian hidasta.
Pelin grafiikka on hyvä, mikä todella nosti pystyyn, on jatkuva pelin sulkeminen. Mahdollisuudet saada legendaariset ovat hirvittävän pienet jopa rubiineja käyttävillä laitteilla... Haluaisin mielelläni jatkaa tämän pelin pelaamista ei törmäyksien ja alhaisten vetojen takia. Kiitos!
Seven Knights 2 Rol Oyunu xtln
Rakastan tätä samaa niin paljon!! Nähdä tämän pelin saavan jatko-osan 5-vuotiaana seitsemän Knights 1 -pelaajana, tuo iloa silmiini. Tarinan grafiikka, uudet hahmot ovat kaikki mielettömän siistejä. Odotan innolla, miten tämä peli kehittyy tulevaisuudessa. Vaikka haluaisinkin pienemmät kustannukset pakkauksista, mutta 10/10-pelin lisäksi.
Nautin tästä pelistä, mutta minulle on surullista, että vankityrmässä on viivästynyt kokemus.. Huomaan pelatessani monen pelaajan luolaa ystävien kanssa ja yhdistettynä ristiriitojen kautta. muut ystävät saavat saman vastauksen, mutta vain minä viivästyin. Kun ystäväni kertoi surpressorille, näytölleni ei ilmestynyt vasta 1-2 sekunnin kuluttua. Seuraavassa vankityrmässä kuolen aina AOE:n taitopäällikössä, jopa kaikki sankarini kantaman ulkopuolella. pelaan poco x3 prolla .. toivottavasti se saadaan ratkaistua.
Nautin tästä todella paljon... Jostain syystä yksin soittaminen on paljon parempaa kuin monet ihmiset! Ja oi, rakastan tarinaa paljon!
Grafiikka on hienoa, tarina oli hyvä, mutta liian lyhyt. Hahmon vetoprosentit ovat hirvittäviä pelissä. Rubiinit ovat aivan liian ylihinnoiteltuja, "arvo"-paketit eivät ole arvoa. Loputon jauhaminen, ellet maksa kaikkea. Eteneminen on hidasta ja hidasta. Ei kannata pelata uudestaan läpi. Poistin jo pelin.
ok, arvosteluni poistettiin. kiva. Kaikkien ei pitäisi pelata, tämä pelinopeus on ylitsepääsemätön. Ainoa hyvä asia on graafinen, mutta siinä se. tarina on keskinkertainen. myös heillä on sirpaleita, jotka estävät yksikön olevan hyödyllinen heti tällaisella korolla. Löin juuri kuudennen säälini erikoisbannerissa ja ne kaikki ovat off rate yksikköä? Vietän myös paljon tässä pelissä, mikä virhe. toinen netmarbelin käteisrahapeli. lopetan.
Kampanjatila, upea hahmosuunnittelu, ääni ja taistelutyyli. Kaikki hyvin tehty. Ongelmani liittyy ainutlaatuiseen ja hulluun mikrotapahtumaan. Ymmärrän, että saat tavaraa ilmaiseksi silloin tällöin, mutta aina, kun ylität tason. Bang 89,99 dollarin roskapostipaketti. Tämä on hullua. Olen valmis tukemaan kehittäjää 4,99 dollarilla. Mutta tämä on liikaa ahneutta. Toinen ongelma 120 kutsussa, jos käytät kovaa työtäsi Rubiineja sankarille, josta pidät. Miksi satunnainen sankari? Minusta se ei ole reilua....
Toistaiseksi nautin juonen pelisyistä niin kauan kuin voin lukea tarinan, jota voin jatkaa... periaatteessa sinun on vain täytettävä cp-vaatimus ja sinun on hyvä jatkaa. En todellakaan välitä kiltasta ja arvosta, koska se on jossain määrin automaattitilassa. Käsittele tätä kuin visuaalista romaania ja olet hyvä, haha.
Tämä peli ei mene pitkälle... Unreal Engine -grafiikka on mukavaa, mutta ei peliä muuttavaa. Visuaalit ja pelattavuus näyttivät aivan liian vanhentuneilta vuonna 2021 julkaistuun peliin (Global ver.). Gacha-hinnat ovat uskomattoman alhaiset ja anteeksiantamattomat, kaukana alkuperäisestä ja rakastetusta Seven Knightsista. Team Power -järjestelmä rajoittaa voimakkaasti F2P-pelaajien kykyä edistyä.
Upea grafiikka, hyvä tarina, kunnollinen pelattavuus, f2p-ystävällinen satunnaisille pelaajille, mutta ero on liian suuri kilpailuun, kuten PvP, valuutta pelissä on erittäin kallista, ehkä myöhemmin he antavat legendaarisen valitsimen, kuten kr-palvelimen... on lähes mahdotonta saada, kaiken kaikkiaan 4* satunnaiselle pelaajalle 2* kilpailulle,...
täydellinen peli, mutta minulla on vähän neuvoja. 1. käännös ei ole hyvä. 2. varaston laajentaminen on mach kalliita. 3. Pelaan sitä 3 päivää ja koko tämän ajan keräsin kristalleja ja avasin 300 sankarikorttia tai enemmän, enkä saa legendaarista sankaria. Se on iso ongelma aloittelijoille, jotka käyttävät kaikki resurssinsa ja kristallinsa ja saavat hyvän sankarin.
<a href=""></a>
Arvostelu poistettiin. Pudotusluvut ovat kauheita. Duppeja tarvitaan, ellet halua jauhaa kuukausia. Sääli ei ole banner-sääli, vain satunnainen legendaarinen.
Seven Knights 2 RPG zbu
Upea pelitarina ja grafiikka, suuri fani ja suosittelen sitä kaikille, jotka pitävät RPG-peleistä
Seven Knights 2 Lakon Peranan prdv
Hyvä peli minulle, Drop rate on melko alhainen, mutta silti hyväksyttävä, mutta sinun piti tehdä jotain botin ja pron kanssa tuolle huijaukselle. Vaihdettu juuri 5 tähden 3 tähden.
paras maatila uudelle pelaajalle, myös helppo oppia
Seven Knights 2 Role Playing gdg
Pidän pelistä, mutta yksi asia, jota vihaan, on se, että peli jatkaa murskaamista, kun pelaan seuraavaa lukua, se murskaa sen, melkein menetin toivoni tästä pelistä, tuntuu kuin minun pitäisi poistaa peli ja toivon, että korjaat sen, vaikka puhelimeni on samsung a03s 64gb:llä ja 4ramilla, se jatkaa murskaamista, tiedän että peli on uusi, mutta toivottavasti korjaat sen
Kaikki on hyvin. Kuten tarina. Mutta korjaustiedostoja ladattaessa näkyy virhe, joten haluan pyytää kehittäjiä korjaamaan ongelman.kiitos
Nautinnollinen peli, mielestäni joidenkin asioiden hinnoittelu on kuitenkin hieman korkea. Vaikka se on melko f2p-ystävällinen, se vie selvästi enemmän aikaa rakentaa hahmoja maksajien päälle, sanon, että kutsuhinnat ovat kuitenkin melko huonot. TLDR: Arvosanat huonot, peli kuitenkin melko hauskaa
Upea grafiikka ja pelattavuus! Hyvin tehty mobiilipeli.
Annan vain 4 tähteä kamerakulmaongelman vuoksi, varsinkin kun se on lähempänä hahmoa, se on liian lähellä. Ole hyvä ja säädä sitä. Haluan nähdä hahmon koko vartalon, maaston ja taivaan aivan kuten genshinissä tai vastaavassa dmc:ssä, jotta osaan arvostaa grafiikkaa. Älä vaivaudu sanomaan minulle, että "voit käyttää kamerakulmavaihtoehtoja näytön alaosassa", koska en pidä lintuperspektiivistä tai mistään kamerakulmasta, joka näkee vain hahmon ja maaston
Annan tälle vain 1 tähden, koska se raivostuttaa minua niin paljon, että minun on ensin ladattava mobiiliversio, jotta voin luoda tilin voidakseni pelata tietokoneella. Se on tarpeeton ja ärsyttävä prosessi, ei ole niin, että sallitte latauksen näytön ulkopuolelta tai ikään kuin se vie vähän tallennustilaa. Inhoan, että minun täytyy toistaa tämä, mutta olen raivoissani, että minun on käytävä tämä läpi, ja sinun google-arviosi pelin rahansyötöstä on vielä pahempaa kuin klaanien yhteentörmäykseen joutuminen.
Mielestäni pelin grafiikat ovat hyviä n grafiikkaa..Minusta tuntuu, että hahmojen taidot voisivat olla parempia hieman tylsää, mutta minulla on tällä hetkellä vain harvoja, ehkä lengendary s ovat yleisesti ottaen parempia mielestäni kannattaa pelata tarina on hyvä
Tämä on todella hyvä peli, mutta sinun täytyy vielä korjata monia bugeja, myös kehittää hauskempaa sisältöä/ominaisuuksia, annan 5 tähteä myöhemmin, jos teet tästä pelistä ainutlaatuisemman kaikilta osin. Pelaan tätä peliä edelleen aktiivisesti.
Nautin pelistä perusteellisesti, joten ehdottaisin hieman kiillotusta, eli henkilölle, jolla on lievä punainen/vihreä värisokeus, sitä pientä punaista ilmoituspistettä, joka riippuu taustasta erityisesti kaupassa, on mahdoton nähdä (jos pisteellä erivärinen reunus tai jokin muu ratkaisisi tämän ongelman muilla kaltaisillani), tekstitykset eivät aina vastaa puhuttuja sanoja, nimittäin dawn/daybreak merc. Sen lisäksi todella hyvä peli kaverit!
Tässä pelissä on niin paljon vääriä asioita. huonot pudotusprosentit, siemennetyt tilit, liian paljon pop-up-ponnahdusikkunoita, huijareita, kuuroja/sokeita kehittäjiä, jotka välittävät vain rahasta, laimeat tapahtumat, niukat palkinnot, kiireiset bannerit ja paljon muuta. Toivon vain, että pelaajat ymmärtävät ja jättävät tämän pelin kuolleeksi. tämä peli ei ansaitse rahaa ja aikasijoitusta.
Tarinan grafiikka on loistava. Ainoa asia, joka pettää minua ryöstöjärjestelmässä, bullsh t. Käytän 9k punaisia rubiineja sankaripiirtämiseen ja mitä? Ei mitään ? Myös lemmikkiarvonnassa? Sinä huijaat? Tällä pelissä on valtava potentiaali, mutta jos haluat houkutella pelaajaasi, korjaa ryöstömääräsi ja vedä menestysprosentti. Koska rubiiniesi hinta ei ole vitsi.
Supercellin lisäksi Netmarble tarjoaa yleensä erittäin vankkaa sisältöä, ja Seven Knights 2 on juuri sitä. Tämä peli yllätti minut välittömästi puhtailla kohtauksilla ja pelattavuudella. Odotin vankkaa MMO:ta matkapuhelimella iät ja ajat World of Kingsistä lähtien, ja tässä sitä ollaan. Uskomattomat hahmot ja leikkaus, se on silti hieno, mutta mielestäni se on aikasi arvoinen, jos pidät strategiasta/roolipelistä. Yksi parhaista peleistä tällä hetkellä, odotan vain lisää sisältöä!
Upea hahmosuunnittelu, loistava konsepti, jonka löysin pelistä, oli: - 1. Arenan matchmaking on melko epäreilua 2. Jotkut annetuista palkinnoista eivät ole niin hyviä 3. Gacha-prosentti on alhainen ytimeen liian alhainen 4. Edistymisesi pysähtyy normaaleissa vaikeuksissa, jos olet f2p-pelaaja 5. Cp-järjestelmä etenee pysäyttää pelaajien kasvun
Pelasin ensimmäistä ja se oli erittäin hauska, mutta siitä puuttui grafiikka ...vaikka tarina oli paljon parempi siinä .SK 2:ssa on erittäin hyvät animaatiot ja grafiikat ja tarina on mielenkiintoinen, mutta jotkut sankarisuunnittelut eivät ole niin hyviä ja eräänlainen repeämä .Esimerkiksi Kris muistuttaa minua ja muistuttaa Virgilia DmC-peleistä ...paljon .Hänen miekkansa hänen hiukset värjäävät hänen kasvonsa jopa hänen asunsa.En yritä jättää huonoa arvostelua, mutta tiedän, että voit tehdä paremmin ja luota minuun, Krisin vanha malli oli hyvä
Kamala gacha-peli. 6 banneria pakottavat minut vetämään sääliin asti. Arvosi ovat roskaa. En osaa kirjoittaa peliin. 3 banneria nostaa. En koskaan saa bannerista haluamaani yksikköä. Anna minulle aina kaksoiskappaleita. Menetät enemmän pelaajia, jos tämä peli jatkuu.
Mahtava grafiikka, mukaansatempaava tarina täydellisellä ääninäyttelijällä ja dynaamisilla välikohtauksilla. Peli on samanlainen kuin nykyaikaiset MMO:t, kuten anime-tyylinen FF12, mikä mahdollistaa helpon automatisoinnin ja automaattisen viljelyn. Toistaiseksi voit aina tehdä jotain parantaaksesi tiimiäsi maksamatta.
Seven Knights 2 Hry na hrdinov nom